Kerri MacKay este o scriitoare pasionată de aplicațiile și instrumentele de monitorizare a sănătății și e-pacient cu ADHD și astm.
Kerri MacKay este o scriitoare pasionată de aplicațiile și instrumentele de monitorizare a sănătății și e-pacient cu ADHD și astm. Este liderul grupului de pacienți din cadrul Canadian Severe Asthma Network, s-a implicat în cercetarea astmului ca investigator pacient în cadrul grupului de cercetare în pneumologie al Universității din Alberta, și este îndrumător pentru copiii cu astm în cadrul programului de mentorat Asthma Canada’s Asthma Pals. Antrenează echipa Manitoba Goalball din cadrul Manitoba Blind Sports și tinerii sportivi de la Olimpiada Specială Manitoba. Este pasionată de avioane, călătorii, scris, brioșe, notebook-uri și tricouri.
„Am fost diagnosticată cu astm în 2008, la vârsta de 17 ani, după o serie de diagnostice greșite. Deoarece eram frustrată din cauza astmului și mă luptam să am acces la îngrijire corespunzătoare, am hotărât că misiunea mea va fi să găsesc resurse pentru adolescenții care suferă de astm și să mă conectez cu alte persoane ca mine. Datorită plămânilor mei cu probleme, mi-am făcut mulți prieteni foarte buni cu care încă mai țin legătura zece ani mai târziu.
După ce am fost diagnosticată cu astm, am devenit îndrumător în cadrul programului online de mentorat al Asthma Canada’s Asthma Pals pentru copiii cu vârsta între 7 și 11 ani. De asemene, sunt membră a Comitetului pentru relații guvernamentale din cadrul Patient Advisors Network și liderul grupului de pacienți al CSAN, și am participat la cercetări ca investigator pacient în cadrul grupului de cercetare în pneumologie al Universității din Alberta prin intermediul CSAN.
Am fost evaluată și diagnosticată cu ADHD în 2013, la vârsta de 21 de ani. Utilizând competențele privind auto-susținerea pe care le cunoșteam de când am fost diagnosticată cu astm, am reușit să înțeleg mai bine cum funcționează creierul meu. Cinci ani mai târziu, sunt pregătită să accept neurodiversitatea și numeroasele aspectele pozitive ale ADHD.
UK/MED/18/0284 Octombrie 2019